اقامتگاه بومگردی "کوشک" یکی از بزرگترین مجموعه های پذیرش توریست ، گردشگران ، مسافران در شهرستان درگز با گذشت بیش از یکسال همچنان با مشگل عدم صدور مجوز مواجه است.

اقامتگاه بومگردی “کوشک” یکی از بزرگترین مجموعه های پذیرش توریست ، گردشگران ، مسافران با گذشت بیش از یکسال همچنان با مشگل عدم صدور مجوز مواجه است.

داوری مدیر این اقامتگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری درگز پرس خواستار توجه و رسیدگی مسئولین به عدم موافقت و درخواست مجوز و طرح در کمیسیون میراث فرهنگی شد.

از طرفی با توجه به نزدیک شدن ایام به سال نو و تعطیلات نوروزی و تردد بالای گردشگران به این شهرستان درگز ، مالک این این پروژه همچنان گره کار خود را ” عدم صدور مجوز ” عنوان میکند.

این اقامتگاه با داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب میتواند به یکی از بهترین مراکز پذیرش گردشگران مسافران و توریست های کشورهای همجوار مبدل شود

در حالی صحبت از اقامتگاه بومگردی میشود که بیش از ۱۰ سال است که از قعالیت این پروژه ها میگذرد و مدت ۲ سال است که آیین نامه ها و ضوابط آنها تدوین شده است و میتوان یکی از دلایل و چالش ها که مالکین اقامتگاه ها با آن روبرو هستند را همین مسئله دانست ، مشگل صدور مجوزی که میتواند به عنوان مهمترین دغدغه مالکین این پروژه ها به آن اشاره کرد.

انتهای پیام /

 

پسندیدم(۱۱)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/Px7oz