جواد پهلوان زاده ؛ رئیس اداره منابع طبیعی درگز از بهره برداری پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان همزمان با چهارمین روز از هفته دولت خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه درگز پرس ؛ پهلوان زاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری درگز در گفتگو با خبرنگار ما افزود : از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال ۹۸ بند خاکی ارتیان با حجم آبگیری ۶۰ هزار متر مکعب کلنگ آن برزمین زده شد که تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید اعتبار این پروژه حدود ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد : همچنین از محل صندوق توسعه ملی سال ۹۷ بند سنگی ملاتی حوزه داغدار با حجم ۱۸۰۰ مترمکعب و ۴ دستگاه گابیون در حوزه روستا داغدار با حضور فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی با بیش از ۵۳۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید این طرحها به منظور جلوگیری از رسوب و کنترل سیلاب و تغذیه سفره آبهای زیرزمینی صورت گرفته است.

پهلوان زاده گفت : اعتبارات صندوق توسعه ملی در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری از ۷۸۱ میلیون تومان در سال ۹۷ به یک میلیاردو چهارصد میلیون تومان در سال ۹۸ افزایش یافته است.

جواد پهلوان زاده در خاتمه از پیگری و مساعدت و پشتیبانی همه مسئولین استانی و شهرستانی بخصوص مهندس فرهادی فرماندار معزز و مهندس حاتمیان نماینده شریف شهرستان درگز در مجلس شورای اسلامی و حجت السلام ایروانی امام جمعه محترم و دستگاه قضایی و مقامات انتظامی و اهالی و دهیاری روستاهای داغدار و ارتیان تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام / س ش

پسندیدم(۲۳)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/HdVmR