درگز آنلاین - کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارندگی‌های موقت و شدید تا اواسط هفته در برخی استان‌ها خبر داد و گفت: همزمان از امروز دمای هوا در اغلب نقاط کشور با افزایش تدریجی همراه خواهد شد.

به گزارش درگز آنلاین ، «فریبا گودرزی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره وضعیت جوی اکنون کشور افزود: برای امروز و فردا در مناطقی از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، کرمان، هرمزگان و ارتفاعات مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، سمنان و تهران در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران شدید،  رعدو برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

گودرزی ادامه داد: در مناطق مستعد نیز احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد ضمن اینکه بارش ها تا اواسط هفته ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بعد از بارش ها وزش بادهای شدید در شمال شرق و جنوب شرق و بخش هایی از مرکز طی پنج روز آینده ادامه دارد و شدت خیزش گردوخاک در زابل وخراسان جنوبی موجب کاهش دید در جاده های مواصلاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز شنبه بر میزان بارش‌های در غرب و شمال‌غرب کشور افزوده می‌شود و همزمان از امروز تا آخر هفته در اغلب مناطق کشور روند تدریجی افرایش دما آغاز خواهد شد.

به گفته رفیعی، در پنج روز آینده شرق دریای‌عمان مواج و متلاطم می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در تهران در ساعت‌های بعدازظهر امروز، افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی وزش باد در ارتفاعات تجربه می شود. حداکثر دما در ایستگاه مهرآباد به ۳۶ درجه خواهد رسید و حداقل دما نیز ۲۵درجه ثبت شد.

انتهای پیام/

پسندیدم(۱)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/Ik7Jf

  • منبع خبر : ایرنا ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ، IRNA