درگز پرس - دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با توجه به اینکه «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی این کشور در خطابه سالانه از «دستاوردهای» دولتش یاد نکرده، دولت بایدن را «بی‌نزاکت» توصیف کرد. ترامپ اضافه کرد: «اگر من رئیس‌جمهور نبودم تا پنج سال خبری از واکسن نبود. سه تا پنج سال حداقل طول می‌کشید. من این کار را ظرف ۹ ماه انجام دادم.»

به گزارش گروه بین الملل درگز پرس ، به نقل از فاکس نیوز ؛ «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با توجه به اینکه «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی این کشور در خطابه سالانه از «دستاوردهای» دولتش یاد نکرده، دولت بایدن را «بی‌نزاکت» توصیف کرد.

جو بایدن در آستانه صدمین روز ورودش به کاخ سفید به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه سخنرانی سالانه‌اش در مقابل کنگره را ایراد کرد.

ترامپ در مصاحبه‌ای روز پنجشنبه با شبکه خبری فاکس‌نیوز از اینکه جو بایدن به دستاوردهای ادعایی دولتش اشاره نکرده گلایه کرد.

مجری شبکه فاکس‌نیوز به ترامپ گفت: «آقای رئیس‌جمهور، متأسفانه این دولت شما و دولت شما را سرزنش می‌کند و اشاره‌ای به بسیاری از دستاوردهایی که شما داشته‌اید نمی‌کند.»

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پاسخ گفت: «مشخصاً آنها آدم‌های بسیار بی‌نزاکتی هستند. من واکسن آوردم. آنها دوست دارند واکسن تزریق کنند وقتی حتی رسانه‌های جعلی هم اعتبار واکسن را به آنها نمی‌دهد. ما واکسن آوردیم و ده‌ها میلیون زندگی در سراسر جهان را با واکسن نجات دادیم.»

ترامپ اضافه کرد: «اگر من رئیس‌جمهور نبودم تا پنج سال خبری از واکسن نبود. سه تا پنج سال حداقل طول می‌کشید. من این کار را ظرف ۹ ماه انجام دادم.»

این اظهارات ترامپ در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران روبه‌رو شد. بسیاری از کاربران، با توجه به این اظهارات به ترامپ لقب «کودک گستاخ» داده‌اند.

گروهی از کاربران هم یادآوری کرده‌اند که ترامپ از حضور در مراسم تحلیف «جو بایدن» خودداری کرده است. ترامپ از سال ۱۸۹۶ به این سو، نخستین رئیس‌جمهوری بوده که در مراسم تحلیف جانشین خودش شرکت نکرده است.»

ترامپ در بخش دیگری از مصاحبه درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا گفت: «صد درصد به شرکت مجدد فکر می‌کنم».

انتهای پیام /

پسندیدم(۴)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/W80l7

  • منبع خبر : شبکه فاکس نیوز / Foxnews TV