فرمانده انتظامی شهرستان درگز از دستگیری یکی از اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درگزآنلاین سرهنگ حسین احمدی در توضیح این خبر اعلام داشت : طی تماس احدی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر حضور یکی از اراذل و اوباش شهرستان در یکی از اغذیه فروشی های […]

اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :


فرمانده انتظامی شهرستان درگز از دستگیری یکی از اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درگزآنلاین سرهنگ حسین احمدی در توضیح این خبر اعلام داشت : طی تماس احدی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر حضور یکی از اراذل و اوباش شهرستان در یکی از اغذیه فروشی های سطح شهر که نامبرده مدت دو ماه قبل به علت درگیری و خصومت شخصی با افرادی به هویت معلوم نسبت به تیراندازی به سمت یک دستگاه خودروی سواری پراید متعلق به آنان اقدام که باعث مجروح شدن سرنشینان خودرو و از محل متواری میشود.

وی افزود : با اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ به واحد گشت کلانتری ، مامورین بلافاصله در محل حاضر که فرد مظنون با مشاهده مامورین از محل متواری میگردد.

سرهنگ احمدی درادامه بیان داشت : با تعقیب و گریز به عمل آمده توسط مامورین متهم با تنگ شدن عرصه مبادرت به تیراندازی مینماید که متقابلا مامورین نیز با اعلام ایست و قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی و متهم که فردی ۲۳ ساله می باشد را دستگیر و از وی یک قبضه سلاح تپانچه شکاری و یک دستگاه شوکر برقی به همراه هفت عدد گلوله ساچمه ای کشف و ضبط میگردد.

فرمانده انتظامی شهرستان درگزدر خاتمه گفت : متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت اعمال قانون تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام / سجاد شربتی

پسندیدم(۷)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/tHubf