فرمانده مرزباني استان خراسان رضوی از کشف ۲۰ هزار قرص روان گردان در حوزه استحفاظی هنگ مرزی درگز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری درگز آنلاین به نقل از خبرنگار پايگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزباني استان خراسان رضوی ، سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوي در تشريح اين خبر بيان داشت: در راستای […]

اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :


فرمانده مرزباني استان خراسان رضوی از کشف ۲۰ هزار قرص روان گردان در حوزه استحفاظی هنگ مرزی درگز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری درگز آنلاین به نقل از خبرنگار پايگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزباني استان خراسان رضوی ، سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوي در تشريح اين خبر بيان داشت: در راستای انسداد کامل نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاقچيان مواد مخدر، مرزبانان اين فرماندهی توانستند دست قاچاقچيان و سوداگران مرگ را در نقطه صفر مرزی کوتاه نمايند.

سردار “جان‌نثار” گفت: مرزبانان اين فرماندهی حين اجرای عمليات کمين و ديده باني در نقطه صفر مرزی يک تبعه خانم ترکمنستانی را که قصد عبور غيرمجاز از مرز را داشت مشاهده که بلافاصله ضمن اقدام به موقع و با توجه به قانون به کارگيري سلاح فرد را متوقف و از عبور نامبرده جلوگيري نمودند.

فرمانده مرزباني استان در ادامه بيان نمود: مرزبانان هنگ مرزی درگز با توقيف و بازرسي صورت گرفته از فرد مذكور توانستند ۲۰ هزار قرص روان گردان و ۸۰ نخ سيگار خارجي قاچاق را در کوله همراه وي کشف نمايند.

وی همچنين تصريح كرد: متهمه به همراه چهار نفر دیگر که همدست وی بودند و با دو دستگاه خودرو که در حمل و انتقال با قاچاقچي همکاري نموده بودند پس از تشکيل پرونده و سير مراحل قانوني به همراه کشفيات صورت گرفته تحويل مراجع قضائی گرديدند.
عالیترین مقام مرزبانی استان در پايان افزود : مرزبانان خراسان رضوی با هوشیاری کامل ، شبانه روز از هيچ گونه تلاشي در جهت تامين امنیت مرزهای جمهوری اسلامي ایران فرو گذار نخواهند بود و با تدابیر امنیتی خود از فعالیت های قاچاقچيان و از بین برندگان نظم و امنيت در مرزهای اين خاک مقدس جلوگیری خواهند کرد.

انتهای پیام /

پسندیدم(۲۱)نپسندیدم(۲)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/6DUFT