رییس زندان درگز گفت : مردم بیشتر مراقب اموالشان باشند. درگز آنلاین – سجاد شربتی – طی نشست خبری روز جاری رییس زندان درگز با خبرنگاران و رسانه‌های محلی، آقای حسن‌مزرجی در ابتدا ضمن تقدیر از حضور خبرنگاران گفت : در چند سال گذشته به همت مردم و مسئولین شهرستان جشن گلریزان ویژه محکومین جرایم […]

اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :

رییس زندان درگز گفت : مردم بیشتر مراقب اموالشان باشند.

درگز آنلاین – سجاد شربتی – طی نشست خبری روز جاری رییس زندان درگز با خبرنگاران و رسانه‌های محلی، آقای حسن‌مزرجی در ابتدا ضمن تقدیر از حضور خبرنگاران گفت : در چند سال گذشته به همت مردم و مسئولین شهرستان جشن گلریزان ویژه محکومین جرایم مالی غیر عمد در درگز برگزار شده و خیر و برکت های فراوانی داشته و امسال نیز به امید خدا دوشنبه هفته جاری این جشن برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته ۱۸ نفر از محکومین مالی به ستاد دیه استان جهت دریافت کمکهای مالی معرفی شدند که تاکنون ۱۲ نفر از آنان پس از طی مراحل اداری از کمکهای ستاد دیه بهره‌مند و آزاد شده‌اند. دراین مدت در مجموع ۳۵۶ میلیون تومان به محکومین جرایم مالی کمک اعطاء گردید که بخش اعظم آن توسط ستاد دیه استان و مابقی از طریق کمکهای مردمی در جشن گلریزان سال گذشته تامین گردید. مبلغ ۱۰۳ میلیون تومان هم از طریق معرفی به بانک جهت اخذ تسهیلات کم‌بهره تامین شد و طی سال گذشته ۸۹ میلیون تومان نیز از شکات تخفیف گرفته شد.

حسن‌ مزرجی افزود : با هماهنگی صورت‌گرفته و هم‌اندیشی مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه محترم و فرماندار محترم انشالله جشن خوبی را با حضور خیرین عزیز برگزار خواهیم نمود و خیرین عزیز در صورتی که امکان حضور در جشن گلریزان را نداشته باشند میتوانند از طریق تماس با تلفن ۴۶۲۲۲۱۶۰ کمکهای نقدی خود را به دست مسئولان برگزاری جشن برسانند.

در ادامه رییس زندان درگز گفت: پروژه زندان جدید درگز نیز با تلاش مسئولین استانی در حال تکمیل می‌باشد و درصورت تامین اعتبارات لازم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و بسیاری از مشکلات موجود در زندان کنونی مرتفع خواهد شد.

وی افزود: زندان درگز بیشترین کاهش جمعیت کیفری در بین زندانهای استان طی سال گذشته را داشته است و طی این مدت با تلاش مددکاران زندان و همکاری سازنده قضات محترم دادگستری شهرستان در تعیین تکلیف متهمین و همچنین به کمک عفو اخیر رهبری عزیز در دهه فجر گذشته، شاهد کاهش ۳۴ درصدی زندانیان بوده‌ایم. وی همچنین با اشاره به آمار بالای سرقت در سطح شهرستان نسبت به استان گفت: نیاز است مردم حساسیت بیشتری نسبت به اموالشان داشته باشند و بسیاری از مردم به قوانین جزایی آگاهی کافی ندارند که باعث گرفتاری آنها میشود.
در خاتمه این نشست، خبرنگاران نقطه نظرات و سوالات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

انتهای پیام /

پسندیدم(۱۹)نپسندیدم(۱)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/g11m3