مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان درگز گفت: مهم‌ ترین راهبرد برای نجات ما از "ویروس کرونا" ماندن در منزل است ، از مردم خواهش می کنیم در خانه بمانند

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری درگز پرس ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز بر جدی گرفتن قرنطینه خانگی تأکید کرد و گفت : از مردم خواهش می‌کنم که در منازل بمانند. متأسفانه شهروندان هنوز این موضوع را جدی نگرفته‌اند و رعایت نکردن این توصیه‌ در روزهای گذشته از سوی مردم، سبب افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان شده است.

حمیدرضا سلیمی گفت : ویروس کرونا برای غلبه به جمع ما نیاز دارد بنابراین با قرنطینه کردن، چرخه انتقال ویروس کرونا قطع می‌شود و این ویروس شکست می‌خورد اما متأسفانه برخی خیابان‌ ها و مکان‌ های پرتردد شهرستان را که رصد می‌کنیم می‌ بینیم هنوز مردم مثل روزهای دیگر رفت‌ و آمد دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز غلبه بر ویروس کرونا را نیازمند یک بسیج همگانی دانست و افزود : مردم همچنان موضوع بیماری کرونا را به عنوان یک دغدغه بهداشتی و اجتماعی در نظر ندارند به شهروندان ، روستائیان و اصناف توصیه می‌کنم که در مشاغل خود برای کمتر کردن حضور مردم فعالیت‌ های ابداعی انجام دهند از عبور و مرور نالازم در سطح شهر و حتی روستاها خودداری کنند.

سلیمی تصریح کرد : هر کسی ممکن است حامل ویروس باشد؛ حتی شخصی که فاقد علائم است خواهش می‌ کنیم مردم توصیه‌ های ما را جدی بگیرند مهم‌ ترین راهبرد و حیاتی ترین اقدام برای نجات ما از این ویروس، ماندن در منزل است در غیر این صورت، هم خود افراد و هم اطرافیانشان در خطر خواهند بود.

انتهای پیام /

پسندیدم(۲)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/h9afN

  • منبع خبر : درگز پرس