حمید چیت چیان روز پنجشنبه در جریان بهره برداری از سد انحرافی رامهرمز و کانال انتقال آب شبکه های آبیاری و زهکشی دشت رامهرمز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره سیاست وزارت نیرو در خصوص تداوم سدسازی و یا توقف آن این مطلب را بیان کرد. وی افزود: برای تصمیم گیری در این […]

اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :

سد سازی

حمید چیت چیان روز پنجشنبه در جریان بهره برداری از سد انحرافی رامهرمز و کانال انتقال آب شبکه های آبیاری و زهکشی دشت رامهرمز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره سیاست وزارت نیرو در خصوص تداوم سدسازی و یا توقف آن این مطلب را بیان کرد.

وی افزود: برای تصمیم گیری در این ارتباط و رسیدن به یک نقطه نظر جامع نیازمند بررسی ها و مطالعاتی هستیم که نتایج این مطالعات در روند تصمیم گیری ها موثر خواهد بود.

با حضور وزیر نیرو که سفر خود به خوزستان را از شامگاه چهارشنبه آغاز کرده روز پنجشنبه چند طرح آبرسانی و ساخت سد بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

سد انحرافی رامهرمز و کانال انتقال آب شبکه های آبیاری و زهکشی دشت رامهرمز و تصفیه خانه مدرن فاضلاب این شهر پنجشنبه با حضور وزیر نیرو بهره برداری شد.

همچنین شبکه آبیاری و زهکشی و ایستگاه پمپاژ شرق شعیبیه در شهرستان شوشتر امروز پنجشنبه در سفر وزیر نیرو به استان خوزستان به بهره برداری رسید.

پسندیدم(۰)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/weYjd